mn kindje,mn winkel

mn kindje,mn winkel

maandag 25 oktober 2010

artikelen in deze " winkel"


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spullen! Heb mij aangemeld als volger, zodat ik op de hoogte kan blijven van je nieuwste aanwinsten.

    Fijne dag en succes met je nieuwe pand,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je direct volgen om op de hoogte te blijven van je webwinkel. Maar ik hoop ook nog gewoon, net zoals bij je erffair afgelopen mei, gewoon een keer langs te komen, want ik vond het super om overal rond te kijken!! en manlief naar de achterbak van de auto te laten lopen, hahaha!!

    Het kastje hangt nog steeds niet, omdat het deurtje nog piepkleine spijkertjes nodig heeft en ik gewoon geen tijd heb om op zoek te gaan naar die spijkertjes en om een ruitje in het deurtje te plaatsen, maar de rest heeft inmiddels een mooi plekje gekregen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige winkel heb je en wat een leuke spulletjes!
    Ik ga je volgen hoor!
    fijne dag.
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

heb je n vraag,of opmerking laat het me even weten.
Een reactie is natuurlijk altijd leuk!